A Warner Bros. Discovery 2024. április 18-án megerősítette az új szolgáltatására vonatkozó előfizetési információkat.
A Pénzcentrum azzal kapcsolatban végez most kutatást az olvasók körében, hogy a veszélyhelyzet elrendelése óta (március 11.), hogyan változtak meg az időtöltési szokások, főként annak hatására, hogy jelentősen több időt kénytelenek az emberek a négy fal között tölteni. Arra is kíváncsiak vagyunk, mennyiben nőttek vagy csökkentek a háztartások költségei a korlátozások hatására. A felmérésben való részvétel önkéntes és anonim. A kitöltés maximum 15 percet vesz igénybe. Előre is köszönjük, ha a kitöltéssel hozzájárulsz a munkánkhoz!
A kijárási korlátozásokat március 28-án rendelték el, azonban már a veszélyhelyzet kihirdetése után sok munkáltató küldte home office-ba dolgozóit, és sok szülő arra kényszerült, hogy az iskolabezárásokkal maga oldja meg a gyermekfelügyeletet. Így lehet, hogy már sokan nyolcadik hete vannak otthon, és kimozdulásra alig van lehetőségük. Az otthon töltött idő alatt megnőtt a digitális ezsközök használata, így sok háztartásban a "digitális rezsi" is nőtt. A Pénzcentrum most azt méri fel olvasói körében, hogy hogyan változtak az időtöltési szokások és a kiadások a veszélyhelyzet elrendelése óta.
Köszönjük, hogy segíted a munkánkat a kérdőív kitöltésével!
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Komoly bírságot kapott az egyik hazai bank
- Eddig közel 400 ezer ajánlóívet igényeltek a jelöltek és jelölőszervezetek
- Dél-Magyarországon is egyre gyakrabban bukkan fel egy emberre is veszélyes galandféreg
- Babos Tímeáék döntősök Rouenban
- Andrej Babis: az illegális migráció rákbetegség, az uniós paktum nem gyógyítja
- Nagy Márton: önfenntartó társasággá kell válnia a Magyar Postának