Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Alig egy hét múlva nyitja meg kapuit az ország harmadik Ikea-áruháza, Soroksáron. Lakberendezők segítségével az elsők között néztük meg Magyarország új áruházának új termékeit, lakberendezési megoldásait. Az alkalmazottak többségét már megtalálták, azonban még mindig vannak betöltetlen állások az áruházban.
2017. június 14-én nyitja meg kapuit a harmadik magyar Ikea Soroksáron. Az elmúlt másfél évben 2 ezer ember vett részt a 34 ezer négyzetméteres áruház építkezésében, amely közel 17 milliárd forintos beruházásból épült.
A soroksári áruház tervezésekor a fenntarthatóságra is ügyeltek, fűtésére és hűtésére például geotermikus fűtőrendszert használnak majd, az elektromos áramot napelemekkel biztosítják, míg a mellékhelyiségeknél esővízzel oldják meg az öblítést.
Újdonság, hogy az étkezőben látványkonyhát alakítanak ki, és a megszokott fánkos stand helyett palacsintával várják a vásárlókat. A boltban egyébként 300-an fognak dolgozni, az üzletvezető szerint még nagyjából 20 betöltetlen állás van. Az alkalmazottak kétharmada nő, van köztük targoncavezető is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








