A Szerencsejáték Zrt. beszámolója szerint a nyáron átlagosan 20-30%-kal nő a fogadásokra költött összeg.
Negyvenedik születésnapja alkalmából dobta piacra K1RALYSPORT néven saját márkás sporttermékeit Király Gábor rekorder kapus. Az április eleje óta elérhető kollekcióból múlt csütörtökre elfogyott az összes szürke mackónadrág - írja a HVG.
A szürke mackónadrág Király Gábor védjegyévé vált, és múlt csütörtökön az utolsó darabot is felvásárolták a melegítőből. Az Izland és Portugália ellen bemutatott trükkjeiről napokig cikkezett a világsajtó, ennél nagyobb reklámra pedig talán nincs is szükség. A Bors értesülései szerint ezer nadrág készült, ennek darabját nyolcezer forintért kínálták saját márkás boltjában. Ha mind az ezer darab elfogyott (márpedig úgy tűnik, hogy elfogyott), akkor az 8 millió forintot jelent a legendás kapusnak.Az órisái keresletet sem hagyják figyelmen kívül, így az egész Európát meghódító ruhadarab néhány napon belül ismét kapható lesz.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








