Messze a korábbi elképzelések alatt alakul az e-könyvként megvásárolható címek száma, a ekonyv.hu jelenleg 500-600 címmel rendelkezik - nyilatkozta a Napi Gazdaságnak Weiler Péter, a Líra-csoport és a Bookline Nyrt. közös vállalkozásaként egy éve indult eKönyv Magyarország Kft. ügyvezetője.
A tapasztalatok szerint azonban növekszik a kereslet és a forgalom, a bővülést leginkább a kiadók konzervatív hozzáállása hátráltatja.
Weiler úgy véli, a kiadók el akarják kerülni a digitalizálás veszélyeit. A piac folyamatosan bővül, jelenleg azonban kevés a párbeszéd a kiadók és az elektronikus terjesztők között. Néhány éven belül a fogyasztók rákényszerülhetnek, hogy illegális forrásokból maguk szerezzék meg az elektronikus könyveket, de nagy nemzetközi szereplők piacra lépésére is lehet számítani.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








