Átadták az "Év internetes kereskedője 2010" díjat: idén is a Bookline.hu végzett az élen.
Hatodik alkalommal adták át az "Év internetes kereskedője" díjat. A TOP 30 webáruházat közönségszavazással döntötték el (idén közel 10 ezren szavaztak), majd szakmai szempontok alapján választották ki a legjobbakat.
Az Év internetes kereskedője 2010-ben is (immár harmadik alkalommal) a Bookline.hu lett, megelőzve az Edigital.hu-t és a harmadik helyezett Jateknet.hu-t.
Az idei mezőnyben sok új cég jelent meg, a kiválasztottak harmada már a korábbi években is indult. A TOP 30 kereskedőből a legtöbb műszaki cikkeket árul, de a ruházati termékek, a játék/ajándék szegmens és az egészségügyi termékeket forgalmazó webáruházak is szép számmal szerepeltek az élmezőnyben. Idén még nem szerepelt a legjobbak között közösségi vásárlással foglalkozó oldal, de szakértői vélemények szerint egyértelműen látszik az ilyen honlapok térnyerése.
Kiss Gergely, a GKIeNET szakértője a díjkiosztón elmondta: egyértelműen növekszik az online áruházak piaca, ma már több mint egymillió magyar vásárol az interneten. A magya online áruházak forgalma várhatóan eléri a 135 milliárd forintot (turizmus és biztosítás ágazatok nélkül). Ma már a legnagyobb forgalmat élelmiszer és vegyiáruk generálják, megelőzve például az informatikai termékek vagy a könyvek piacát.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A szakértő szerint az online vásárlás jövője is egyértelműen a közösségi média fejlődéséhez kapcsolódik, a külföldi újdonságok a korábbiaknál sokkal hamarabb beépülnek a magyar internetes kereskedelmi rendszerbe. A jövőben erősödhet az egyes szolgáltatást nyújtó honlapokhoz kapcsolódó e-kereskedelem (például turistatérképek honlapján vásárolhatunk túrafelszerelést is).
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva: a kranogorszki merényletet több ország polgárai szervezték
- Építkezés falusi CSOK-kal? Ezek a kevésbé közismert szabályok!
- Még mindig ezrek kapnak el influenzaszerű légúti fertőzést - térkép
- Tragédia Dunaföldváron
- Barcalonában bármi megtörténhet: Xavi meggondolta magát, és mégis marad
- Kylie Minogue is érkezik az idén 30 éves Szigetre