Válság van, és komoly válság idején gyakran szakítani kell a hagyományokkal a túlélés érdekében. Így látja ezt a Tesco is, mely az idén nem adja ki alkalmazottainak a december 26-át munkaszüneti napnak, karácsony utolsó napján ugyanis kinyit a cég 200 Extra méretű hipermarketje Nagy-Britanniában.
A rendkívüli nyitva tartással egyrészről igyekeznek ellensúlyozni a gazdasági válság miatt a remélttől jóval elmaradó forgalomnövekedést, másrészről viszont állítólag a vásárlók kényszerítik ki az extra napot, sokan ugyanis akkor szeretnének vásárolni a Tesco tapasztalatai szerint.
Könnyen lehet, hogy a kiskereskedelmi szektorban egyáltalán nem lesz egyedi idén a Tesco akciója, hasonló szándékokról ugyanis versenytársaitól is szivárgott már ki információ.
Mint ismeretes, a Tesco idén kénytelen volt bevezetni új sajátmárkás diszkont termékvonalát, hogy versenyképes maradhasson a válság kirobbanása óta egyre komolyabban előretörő diszkontláncokkal szemben.
Ha ehhez hozzávesszük, hogy a fogyasztás alacsonyabb árkategóriájú termékek irányába terelése miatt a harmadik negyedévben a vártnál jóval kisebb forgalomnövekedést produkált a Tesco, akkor könnyen beláthatjuk, hogy ilyen nehéz időkben nincs elvesztegetni való nap, tehát nyitva kell tartani karácsonykor is. Főleg ha a fogyasztóknak állítólag akkor támad majd kedvük vásárolni... Kíváncsian várjuk a statisztikát.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml