Őszi akciójának keretében több százféle bor árát csökkentette jelentősen Nagy-Britanniában a Tesco, nyíltan felvállalva ezzel egy újabb esetleges konfliktust a szigetország kormányával.
A brit kormány korábban kifejezetten azért emelte meg a jövedéki adót, mivel a borok kiskereskedelmi ára az elmúlt 10 év során jelentősen csökkent. A Tesco és versenytársai azonban olyan alkupozícióval rendelkeznek, hogy könnyedén megengedhetik maguknak az árcsökkentést, hiszen bőven behozzák a veszteséget a többi termékkel.
Az áruházak csalitermékként használják a szeszesitalokat, melyeket sokszor veszteséggel értékesítenek, nehéz helyzetbe hozva ezzel a környék vendéglátóipari egységeit (kocsmáit).
Az akció keretében a Tesco 6 üveges csomagolásban kínálja a borokat, melyek közül a legolcsóbbak palackonként 3 font (mintegy 900 forint) alatti áron megvehetők, míg 5 font (1500 forint) alatt már 52 féle bor közül lehet válogatni.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


