50 évig él a magyar...

Pénzcentrum
2008. május 13. 08:30

Míg Nyugat-Európában már bevált stratégia az 50 évesnél idősebb korosztály vásárlóerejére építeni, addig a hazai fogyasztói piac alig szólítja meg az ezüstkorúakat, továbbra is a 18-49-es célcsoport van fókuszban - írja a Népszabadság.

A közelmúltban megrendezett 50+ marketingkonferencián kiemelésre került, hogy a társadalom folyamatosan öregszik, a magyarok több mint harmada, 3,6 millió ember idősebb 50 évesnél. Ennek ellenére alig látni ennek a korosztálynak szóló hirdetéseket. (100 megvizsgált reklámból mindössze 6-ban szerepelt 50 évnél idősebb ember.)

A konferencián felszólaló szakértők szerint bármilyen termékkategóriát meg lehetne nyitni az 50 év felettieknek, mivel néhány cikk kivételével ugyanazokat fogyasztják, mint bárki más.

Ezzel szemben a piac irányítói olyan előítélettel rendelkeznek az idősebb korosztályról, miszerint ők konzervatívok, merevek, képtelenek a változtatásra, félnek az internettől és a bankkártya használatától és nem költenek semmire.

Az előadásokból kiderült, hogy már nem lehet figyelmen kívül hagyni az 50 év feletti fogyasztókat, messze vannak még azonban azok a kampánystratégiák, melyekben ez a korosztály a 18-49-hez hasonló figyelmet kaphat.

Tini unokájával közösen ad ki könyvet a 77 éves, Pulitzer-emlékdíjas fotóművész (x)

Révész Tamás 20 évnyi amerikai élet után visszatért Magyarországra és az újabb könyve már itthon, Budapesten készült.

Ezen a szőnyegen jógázva már semmi sem választ el a természettől (x)

Gombából és növényi szálakból fejlesztett újgenerációs jógamatracot egy fiatal magyar csapat.

Tücsökfehérjéből készít proteinszeletet a magyar orvostanhallgató, a Cápák között befektetője is beszállt az üzletbe (x)

Ennek nincs is tücsök íze, ez a leggyakoribb visszajelzés a többféle ízesítéssel gyártott, tücsökfehérjével dúsított proteinszelet, snack és shake kapcsán.

A legnagyobb hazai filmfesztiválon mutatkozik be a közösségi finanszírozásból megvalósult kisjátékfilm

A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.

NAPTÁR
Tovább
2024. július 27. szombat
Olga, Liliána
30. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
A magyar Real Estate Agent találkozó a Kalmárok közreműködésével
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm