A Fővárosi Közgyűlés 2007. december 20-i döntése nyomán 2008. január 1-jével életbe lépő tarifaváltozások, valamint az új jegy- és bérlettípusok bevezetése miatt a hónap elején hosszabb sorok alakultak ki a BKV Zrt. számos nagyobb jegypénztáránál. A Társaság honlapján, valamint a sajtón keresztül történt tájékoztatáson felül a BKV Zrt. minden értékesítési pontján plakátokat és hirdetményeket helyezett el, valamint a nagyobb jegypénztárakban meghosszabbított nyitva tartással állt az utasok rendelkezésére. A jegy- és bérletvásárlás idejének hó eleji csökkentése érdekében - Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes kérésére - a Társaság a következő időszakban a meghosszabbított nyitva tartás mellett fokozott tájékoztató kampánnyal segíti az utasok pontos tájékozódását a változásokról.
A megújult havi bérlet bevezetésével éppen az a célja a BKV-nak, hogy csökkentse, illetve megszüntesse a jegypénztárak előtti hónap eleji sorban állás kellemetlenségeit. A tetszőleges kezdőnaptól érvényes új havibérlet lényege, hogy az utasok maguk határozzák meg mikortól szeretnék használni. Az érvényességi idő a kezdőnaptól számított 30, illetve 31 nap - az adott hónap hosszúságától függően. A következő időszakban a BKV Zrt. tájékoztató kampányt indít a havibérletekről, hogy még több forráson keresztül jussanak el a pontos információk az utazóközönséghez. A hosszas sorban állásban ugyanis az is közrejátszott, hogy a pénztárakban dolgozók a kiszolgáláson felül szóban tájékoztatták a vásárlókat a változásokról.
A megnövekedett igényekhez igazodva január 2-ától január 10-éig meghosszabbított nyitva tartással üzemeltek a metrópénztárak, a nagyobb forgalmú felszíni jegypénztárak - összesen kilenc -, illetve tizenegy a HÉV-pénztárak közül is. A BKV Zrt. azzal is segítette az utazóközönséget, hogy január 6-án és 7-én ellenőreink a lejárt bérlettel rendelkező utasokat büntetés helyett csupán figyelmeztetésben részesítették.
Februárban szintén meghosszabbított nyitva tartással, 4-e és 7-e között 21.00 óráig üzemelnek a január elején is nyitva tartó, nagy forgalmú elárusítóhelyek: felszíni pénztárak közül a Kőbánya-Kispest, Rákoskeresztúr végállomás, Kossuth Lajos tér (XIX. ker.), Moszkva tér, Hűvösvölgy végállomás, Bosnyák tér, Móricz Zsigmond körtér, Etele tér végállomás, Városház tér végállomás. HÉV-pénztárak közül: Örs vezér tere gomba, Örs vezér tere autóbusz-végállomás, Batthányi tér végállomás, Margit-híd, Árpád-híd, Békásmegyer, Boráros tér végállomás, Csepel Szentimre tér, Csepel végállomás, Vágóhíd. De a megszokott időben a többi, 74 helyszínen található, összesen 118 pénztár is az utasok rendelkezésére áll.
Azok számára, akik el kívánják kerülni a hó eleji sorban állást, a BKV Zrt. négyszínű golyóstollal kedveskedik január 21. és 30. között minden pénztárablaknál - így akár a bérletigazolvány számát fel is lehet vele írni a bérletszelvényre.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Annak érdekében, hogy ne kelljen a BKV Zrt. pénztárainál sorban állni, illetve, hogy még több lehetőségük legyen utasainknak a bérleteik kényelmesebb megvásárlására, január 25-étől 20 mozgóárusnál, valamint egyetemeken, főiskolákon, egyes bevásárlóközpontokban és a vasútállomásokon is lehet majd havi bérletszelvényeket vásárolni.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








