A négyes metró első szakaszát ugyan a tavasszal bejelentett határidőhöz képest fél éves csúszással adják át, a kivitelezés befejezését azonban továbbra is 2010 végére tervezik - adja hírül a Világgazdaság.
A tartalék időkeret bevezetését az indokolta, hogy az unió szerint egy beruházásnál az előteljesítés ugyan lehetséges, de a projekt végső határidejét úgy kell megállapítani, hogy az előre nem látható csúszások kockázatát is beépüljön és lehetőség szerint a későbbiekben ne kelljen azokon módosítani.
A Fővárosi Önkormányzat október végén adja át a beruházás támogatására vonatkozó pályázati anyagát a Nemzeti Fejlesztési Ügynökségnek, a kormány elé pedig várhatóan november végén kerül. A támogatási kérelmet december 15-ig adják le Brüsszelben.
Az Etele tér és Baross tér közötti, 7,3 kilométeres szakasz a jelenlegi adatok szerint 348 milliárd forintba kerül majd, ebből 270 milliárdos támogatást igényelnek. Az uniós döntés jövő tavasszal várható.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


