A négyes metró első szakaszát ugyan a tavasszal bejelentett határidőhöz képest fél éves csúszással adják át, a kivitelezés befejezését azonban továbbra is 2010 végére tervezik - adja hírül a Világgazdaság.
A tartalék időkeret bevezetését az indokolta, hogy az unió szerint egy beruházásnál az előteljesítés ugyan lehetséges, de a projekt végső határidejét úgy kell megállapítani, hogy az előre nem látható csúszások kockázatát is beépüljön és lehetőség szerint a későbbiekben ne kelljen azokon módosítani.
A Fővárosi Önkormányzat október végén adja át a beruházás támogatására vonatkozó pályázati anyagát a Nemzeti Fejlesztési Ügynökségnek, a kormány elé pedig várhatóan november végén kerül. A támogatási kérelmet december 15-ig adják le Brüsszelben.
Az Etele tér és Baross tér közötti, 7,3 kilométeres szakasz a jelenlegi adatok szerint 348 milliárd forintba kerül majd, ebből 270 milliárdos támogatást igényelnek. Az uniós döntés jövő tavasszal várható.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








