Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Bekövetkezett, amire már régóta számítani lehetett, az Apple azonban így is meg tudta lepni a hallgatóságot, amikor Steve Jobs vezérigazgató lerántotta a leplet az iPod telefonról, egyszerűbb nevén az iPhone-ról.
A San Franciscóban tartott Macworld nevű rendezvényen a lenyűgözött közönség arról is értesülhetett, hogy a kiszivárogtatás útján a köztudatba hónapokkal ezelőtt bedobott márkanév a Cisco által már foglalt, így várhatóan per is lesz a termék bevezetéséből.
A Cisco 2000-ben szerezte meg a szóban forgó márkanevet, amikor megvette az InfoGeart. A cég elnökhelyettese szerint a Cisco jóhiszeműen bocsátkozott tárgyalásokba az Apple-lel a névhasználat ügyében, azt azonban elfogadhatatlannak tartják, hogy az engedélyük nélkül máris ezen a néven mutatják be az ígéretes terméket.
Az Apple részéről persze természetes, hogy korábbi sikereire alapozva szeretné a legtöbbet kihozni az "i"-márkából (iPod, iTunes, iMac, iTV). Az említett eseményen ugyanakkor az is kiderült, hogy a vásárlóknak még legalább fél évet kell várniuk az új csodára, melyből Jobs az első év során 10 millió darabot szeretne értékesíteni.
A hallgatóság soraiban jelenlévő elemzők szerint amennyiben a készülék tárolókapacitás, akku-élettartam és a kapcsolt alkalmazások területén is kiemelkedőt tud nyújtani, akkor kétségtelen, hogy az elkövetkező évek technológiai slágeréről lebbentették fel a fátylat.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.