Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Egy adag leves és főétel a Balatonon átlagosan 9,2, Horvátországban 12,5, az olasz tengerparton 27 euróba kerül - számolt be a Magyar Turizmus Zrt. idei kutatási eredményeiről Szűcs Balázs marketingigazgató.
A balatoniakat összevetve az európai tengerpartok és tavak áraival, arra a megállapításra jutottak, hogy a magyar tenger szállásdíjai és a vendéglátó szolgáltatások árai alacsonyabbak, mint az európai versenytársak átlagárai. Kicsit olcsóbb itthon nyaralni, mint a horvát tengerparton, hasonló árú szolgáltatásokhoz lehet jutni Törökországban vagy Portugáliában, de a távoli célpontokat magasabb utazási költségek is terhelik.
A turisztikai szakemberek egybehangzóan állítják: egyre több minőségi szálláshely, szórakozási és sportolási lehetőség várja a vendégeket. Ennek is köszönhető, hogy az elmúlt években jelentősen nőtt a Balatonhoz rendszeresen visszatérő magyar vendégek aránya.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.