Naponta átlagosan 25 ezren keresik fel az interneten a hazai mobiltarifákat összehasonlító Tantusz programot és jónéhány látogató külföldről is érkezik. Ez a vártnál lényegesen nagyobb szám, így az idei első félév során a projektet várhatóan kiterjesztik a hazai internetcsomagokra is.
Az első körben a díjcsomagválasztó programot a mobilpiacra dolgozták ki, mivel az előfizetések száma itt a legnagyobb (a három szolgáltatóé együttvéve meghaladja a 9 milliót).
A helyzet komplexitását jelzi, hogy a magyar mobilpiacon az egyedileg is választható opciókkal együtt mintegy 300 féle ajánlat érhető el, ezek között pedig meglehetősen nehéz eligazodni.
Az összehasonlítás nehézségét jelzi az is, hogy az egységnyi hívásidő még a szolgáltatón belül, egyes díjcsomagoknál is eltérő lehet, egy másodperctől akár több percig is terjedhet.
A kedvelt program továbbfejlesztéseként nemsokára elérhetők lesznek a leggyakrabban felmerülő kérdések is. (VG)
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








