Naponta átlagosan 25 ezren keresik fel az interneten a hazai mobiltarifákat összehasonlító Tantusz programot és jónéhány látogató külföldről is érkezik. Ez a vártnál lényegesen nagyobb szám, így az idei első félév során a projektet várhatóan kiterjesztik a hazai internetcsomagokra is.
Az első körben a díjcsomagválasztó programot a mobilpiacra dolgozták ki, mivel az előfizetések száma itt a legnagyobb (a három szolgáltatóé együttvéve meghaladja a 9 milliót).
A helyzet komplexitását jelzi, hogy a magyar mobilpiacon az egyedileg is választható opciókkal együtt mintegy 300 féle ajánlat érhető el, ezek között pedig meglehetősen nehéz eligazodni.
Az összehasonlítás nehézségét jelzi az is, hogy az egységnyi hívásidő még a szolgáltatón belül, egyes díjcsomagoknál is eltérő lehet, egy másodperctől akár több percig is terjedhet.
A kedvelt program továbbfejlesztéseként nemsokára elérhetők lesznek a leggyakrabban felmerülő kérdések is. (VG)
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az Apple szerezheti meg a megreformált klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Kijózanító hírt kaptak a külföldön tartózkodó katonaköteles ukránok
- Videón az új gyorsulási világrekord – nincs két másodperc
- Itt a kamatdöntés, tényleg változtatott a jegybank
- Spanyolország súlyos döntést hozott – vége az aranyvízumnak
- Turisztikai versenyképességet erősítő támogatási program indul