A kiberbűnözők egyre szervezettebben és célzottabban használják az ismert márkák és szolgáltatók nevét, hogy bizalmat keltsenek.
Sokkot kapnak a magyar vásárlók, ha megtudják, hol vásároltak: erre senki sem készítette fel őket
A Mango divatcég bejelentette, hogy egy külső marketingszolgáltatójuk jogosulatlanul férhetett hozzá vásárlóik személyes adataihoz. Az incidens során e-mail-címek és egyéb elérhetőségek szivárogtak ki, de bankkártyaadatok nem kerültek veszélybe - írta meg a Blikk.
A spanyol divatmárka tájékoztatása szerint az adatvédelmi incidens során egy külső marketingpartnerük engedély nélkül jutott hozzá bizonyos ügyfél-információkhoz.
"A kiszivárgott információk a marketingkampányokban használt személyes elérhetőségekre korlátozódnak: keresztnév, ország, irányítószám, e-mail-cím és telefonszám" – közölte a Mango hivatalos nyilatkozatában.
A vállalat hangsúlyozta, hogy amint tudomást szereztek a biztonsági résről, haladéktalanul életbe léptették valamennyi biztonsági protokolljukat, valamint értesítették az Adatvédelmi Ügynökséget és az illetékes hatóságokat.
A Mango közleményében kiemelte, hogy az értesítést elővigyázatossági okokból tették közzé. Egyúttal felhívták vásárlóik figyelmét, hogy legyenek körültekintőek minden gyanús kommunikációval szemben, és fokozott óvatossággal kezeljék a szokatlan kéréseket tartalmazó e-maileket vagy telefonhívásokat.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








