A hitelbiztosítás lehet az idei slágertermék a biztosítási piacon - vélekedik Kárpáti Gábor, a Coface Hitelbiztosító magyarországi fióktelepének ügyvezetője. A Magyar Biztosítók Szövetségének adatai szerint 2010-ben a nem életbiztosítási díjbevételek 12,9 milliárd forinttal estek - írja a Napi Gazdaság.
A Coface ügyvezetője szerint óriási növekedés előtt áll a hitelbiztosítási piac. A jelenlegi 800-900-as szerződésszám számottevően növekedhet, a piac 5 milliárd díjbevétele akár két - három év alatt megduplázódhat. Az elmúlt két évben jelentősen csökkentette a partnereik vevőire kiadott limiteket és mindemellett a díjak is növekedtek.
A hitelbiztosítók kockázatvállalása viszont számottevően javult az elmúlt év második felétől, ma már iparági kizárás nélkül lehet limitet kérni a vevői szállításokra. A díjakkal kapcsolatban megjegyezte a szakember, hogy az még mindig a biztosított árbevétel néhány ezrelékében mérhető.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








