Újabb 100 millió dollárt költene az AIG a céges bónuszokra alig egy évvel azután, hogy az állami pénzből megmentett biztosító-óriás egy hasonló lépéssel teljesen kiakasztotta az amerikai közvéleményt és Washingtont.
Az ügyhöz közel álló források szerint a Pénzügyi Termékek divízió azon tagjai kapják meg a bónuszukat, akik beleegyeztek abba, hogy a két évvel ezelőtti megállapodásnál 10-20 százalékkal kevesebb bónuszt kapnak. Cserébe egy hónappal az előirányzott időpont előtt megkapják az összeget - írta a Washington Post.
Ugyanakkor az AIG vezetőit szorítja az idő, mivel ha nincs megegyezés a munkavállalókkal, március 15-ig csaknem 200 millió dollárt kénytelen kifizetni a Pénzügyi Termékek dolgozóinak bónusz formájában a korábbi szerződések alapján. Ez a divízió volt egyébként az, akinek kockázatos termékei miatt csaknem összeomlott a világ legnagyobb biztosítója 2008-ban.
A helyzet több okból is pattanásig feszült és botrányszagú. Az AIG-t ugyanis csak az adófizetők pénzéből odadobott 180 milliárd dolláros mentőcsomag tudta megakadályozni a szakadékba zuhanástól, ám a cég ennek ellenére tavaly márciusban 168 millió állami dollárt költött a bónuszok kifizetésére: ráadásul ugyanazon csoport tagjai kapták a pénzt, akik most is jogosultak a különpénzre.
A divízió jelenlegi dolgozóinak 97 százaléka beleegyezett abba, hogy 10 százalékkal alacsonyabb bónuszt kapjon, mint a szerződésben foglalt, azt viszont egy hónappal korábban. Nagyobb viszont a gond az azóta már távozott dolgozókkal, akiknek csak körülbelül 35 százaléka egyezett bele az alacsonyabb összegbe, mely esetükben 20 százalékos mínuszt jelent. Egyes volt munkavállalók akár a bíróságra is hajlandóak elmenni, hogy érvényesítsék igazukat a biztosítóval szemben, akinek így nem csak a tulajdonosként is érintett Washingtonnal és az amerikai néppel kell megküzdenie, hanem lehet, hogy a volt munkavállalóival is.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- A dél-koreai kormány kénytelen volt engedni a tiltakozó orvosoknak
- Remény csillant egy harminc éve húzódó konfliktus lezárására
- Nagy valószínűséggel vége Hanga Ádám szezonjának
- Trump-per: felgyújtotta magát egy ember a bíróság épületénél – videó
- Az óvóhelyre kellett menekíteni Kijevben a német gazdasági minisztert
- Jelentős esemény Nicole Kidman pályafutásában