Adolf Dassler, az adidas legendás alapítója az egész életét olyan termékek előállítására tette fel, amelyek segítségével a sportolók a maximumon teljesíthetnek. Szellemiségét az adidas Group üzletei, dolgozói és a forgalmazott termékek viszik tovább. A Nagy Csapatnak most további hazai vállakozók is tagjai lehetnek, hiszen az adidas Budapest Kft. hálózatának bővítése céljából új kereskedelmi partnereket keres.

Az adidas évtizedek óta kiemelkedő eredményeket ér el a sportruházat-értékesítés terén, a magas minőségi követelményeknek, a folyamatos innovációnak, valamint a jól felépített és működtetett kereskedelmi hálózatának köszönhetően. A vállalat sikerét tovább fokozta, hogy 2006 januárjában fuzionált a sportszerpiac egy másik jelentős szereplőjével, a Reebokkal. A Reebok választéka remekül kiegészíti az adidas termékskáláját, hiszen míg az adidas elsősorban a versenysportolók igényeire fókuszálva fejleszt ki sportfelszereléseket - amelyeket elérhetővé tesz a mindennapi sportolók számára is, a Reebok inkább a sport örömét szem előtt tartva kínál termékeket, a sportolók és a hétköznapi sportszerető emberek számára egyaránt.
Az adidas Budapest Kft., az adidas és Reebok márkák hivatalos magyarországi forgalmazója most lehetőséget kínál arra, hogy új partnerek is csatlakozzanak a csoporthoz, és adidas-Reebok márkaboltok üzemeltetőiként részesei legyenek a sikersztorinak. Mivel a kiemelt üzletek profitabilitását az exkluzív megjelenés, a forgalmazott termékek kiváló minősége, az adidas és Reebok márkák népszerűsége és a kiszolgálás magas színvonala garantálja, az adidas Group nagy hangsúlyt fektet a képzésre, az üzlethelység és a dolgozók megjelenésére, és segítséget nyújt olyan kérdésekben is, mint az optimális árukészlet meghatározása vagy a termékkihelyezés.
A sikeres együttműködés érdekében az adidas Budapest Kft. olyan befektetőket keres, akik a beruházásban hosszú távon, aktív közreműködéssel és kereskedelmi tapasztalattal kívánnak részt venni. Az együttműködés során a cég folyamatos támogatással biztosítja a kockázatok minimalizálását, a befektetés mihamarabbi megtérülését és a profit maximalizálását, sőt, az új márkaboltok ismertségéről is gondoskodik a szükséges promóciók biztosításával és megszervezésével.
Amennyiben a cikk felkeltette érdeklődését, és szeretne többet megtudni az együttműködés feltételeiről, érdeklődjön a hungary@adidas.com e-mail címen.
(x)
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








