A hazai piacon megjelenő luxusmárkáktól megszokott módon a Louis Vuitton és a Burberry után a Gucci is csendben nyitotta meg Andrássy úti üzletét - írja a Napi.
Árai alapján a Gucci is az itt élő külföldiekre és a turistákra, közülük is elsősorban a japánokra számít. A luxuscikkek forgalmazásával foglalkozó cégek az európai körutazást rendszerint nagybevásárlással kiegészítő távol-keleti utasok számától teszik függővé az üzletnyitást.
Az Operával szembeni Gucci üzletben a férfiingek ára 50 ezernél, a cipők 100 ezernél, az öltönyök pedig 300 ezer forintnál kezdődnek, míg a női cipők 150-200 ezer, a ruhák pedig 200-300 ezer forinttól indulnak.
A következő luxusmárkákra sem kell már sokáig várni: a Roberto Cavalli üzlet mellett hamarosan az Emporio Armani is megnyithat.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
-
Menedzserek a társadalomért - Fókuszban a Jövő! konferencia (x)
MENEDZSERSZÖVETSÉG - HATÉKONY VÁLLALATVEZETÉS a sikeres jövőért!
- Nagy bajban lehet a Red Bull
- Magyar pólós bravúrok a Bajnokok Ligájában
- Igencsak sikeres egy magyar-ukrán projekt - videó
- 3D-nyomtató a Holdon? – nagy erőkkel készülnek az első bázis kialakítására
- Nagy fába vágja a fejszéjét a Pilisi Parkerdő
- Erős földrengés Ázsiában, a katasztrófában többen meghaltak
Fenntartható élelmiszergyártás – Ez a jövő befektetése?
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


