Megvált kisebbségi részesedésétől az MFB Invest Zrt. a budai Duna-parton található Lánchíd 19 Hotelt tulajdonló Duna-Resort Kft-ből, de a Nestlé is eladja különleges fekvésű, Duna-parti irodaházát - írja a Napi Gazdaság.
Az MFB tőkefinanszírozó cége júniusban már második sikeres exitjét hajtra végre, elsőként a Debreceni Hús Zrt.-ben lévő kisebbségi részesedésétől vált meg, június végén pedig a design hotelbelin is túladott.
A 4 csillagos szálloda kivásárlását a beruházó és üzemeltető cég többségi tulajdonosai kezdeményezték az opciójuk lehívásával. Az egyedi arculatú szálloda, korábban elnyerte a Magyar Formatervezési Díjat, de belső kialakításával is az igényes, design iránt fogékony vendégkört célozza meg.
A fashion elemeket felvonultató szállodák nem csak hazánkban, de külföldön is nagy jövőnek néznek elébe, ugyanakkor itthon a szállodaipar helyzete nem túl rózsás, mikor sorra nyílnak az újabb és újabb hotelek, ráadásul a forint is rendkívül erős és ezt tetézi még a külföldinél jóval magasabb áfa is.
A Nestlé is eladni készül első kerületi, 2500 négyzetméteres irodaházát, amely elhelyezkedését tekintve - Várra, Dunára, Lánchídra és a pesti belvárosra néző panoráma - kitűnően alkalmas szálloda, vagy lakóház kialakítására.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








