Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Az Egyesült Államokban már egy ideje illegális az online szerencsejáték, most azonban egy texasi vállalkozó tudott újat mutatni, olyan interneten keresztül elérhető fogadási oldalt épített ki, amely a törvényeknek is teljes mértékben megfelel - írja a listáiról híres Forbes magazin.
A Centsports.com esetében nincs illegális fogadásról szó, ugyanis itt a játékosok nem a saját pénzüket kockáztatják, hanem regisztrációkor kapnak 10 centet. Ezt a 10 centet kockáztathatják, persze a kifizetés nem olyan egyszerű. Ennek igényléséhez el kell érni 20 dollárnyi nyereséget, ekkor lehet legalább 10 dollár értékben kifizetést igényelni.
Ennek értelmében a felhasználók nem veszítenek semmit. A kifizetés egyébként annyira mégsem egyszerű, ugyanis bizonyos fékek vannak a rendszerben. Az oldal létrehozója, Victor Palmer szabályai szerint a felhasználók egymással versenyre kelnek, hogy a közös kasszából vehessék ki nyereményüket, a szerencsésebbek előnyt élveznek.
A más oldalakról már ismerősnek tűnő beajánlásos rendszer is működik, 5 százalékot kaphat az ajánló abból, amit ismerősei nyernek.
Ha a szabályrendszer már teljesen világos már csupán egy kérdés motoszkálhat a fejünkben: miért éri meg mindez Palmernek? A kulcs a reklám, ugyanis már jelenleg is 200 ezer felhasználót tudhat maga mögött az oldal, és minden hónapban közel duplájára emelkedik.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


