Két főiskolás diák közel 10 évvel ezelőtt egy igen egyszerű ötlettel fogta meg a szerencsét, mára már New Yorkban lakhatnak, drága társasházakban, amellett, hogy van mit a tejbe aprítaniuk.
A történet 1999-be nyúlik vissza, ekkor készítette el ugyanis két középiskolai barát a közös honlapot, melynek eredeti célja az volt, hogy hírt adhassanak egymásról, hiszen mindketten más főiskolán tanultak tovább.
Eleinte csupán maguk töltöttek fel tréfás képeket magukról, amint valami vicceset csinálnak, vagy előadnak magukról. Aztán új barátaiknak is megmutatták már az egyes képeket, akik természetesen tovább adták a főiskolai humor forrásául szolgáló hivatkozásokat.
A "szájhagyomány" útján terjedő reklám a leghatékonyabbak közé számít, s ezt a tételt a két fiatal honlapjának esete sem cáfolta meg, ugyanis hamarosan hetente több ezer, majd több tízezer látogató nézte meg hetenként az oldalt, mígnem 2005-re havonta 8 millió egyedi látogatóval büszkélkedhetett a honlap.
Az Inc.com írása szerint egy nemrégiben megrendezett üzleti konferencián Van Veen (az egyik alapító) szerint a honlap sikerének nagy része abból fakad, hogy jó időben és jó helyen voltak. 1999-ben még kevés volt a hasonló jellegű oldal, mára azonban már nekik is csatlakozniuk kellett az egyre fokozódó versenyhez.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Péntek reggeltől óriási gyorshajtóvadászat kezdődik – itt megtalálja az összes traffipax helyét
- Lépni kellett a banki csalások miatt: átutalási limitet vezet be az OTP
- Este jön a kettős front - időjárás
- Új gomb jön a Gmailben, sokat segít majd
- Van, ahol már pénzért lehet feljelenteni a tilosban parkolókat
- Ezen a sofőrön a szakértők is csak csodálkozni tudtak - videó