A Roland Berger tanulmánya szerint hazánkban 8-9 milliárdos piaca lehet a virtuális mobilszolgáltatóknak, mely a teljes magyarországi mobilpiac alig másfél százalékát teszi ki - írja a Világgazdaság.
Az infrastruktúrával rendelkező operátorok hálózatát használó diszkonttársaságok megjelenésére régóta spekulálnak már hazánkban, leginkább a UPC-t szokták ezzel hírbe hozni, a cég hivatalos álláspontja szerint azonban egyelőre csak tájékozódnak a három hazai mobilszolgáltatónál.
A Nemzeti Hírközlési Hatóság pártolná a virtuális mobilszolgáltatók megjelenését, az üzlethez azonban a másik oldal érdekeltsége is kell. A 3 hazai mobilszolgáltató szerint azonban nincs már hely egy újabb szereplő számára és nagyon nehezen hozható tető alá egy életképes üzleti modell egy virtuális szolgáltató számára.
A szegmens szabályozása az EU-n belül közel sem egységes, míg a brit, a finn és a német piacon önkéntes alapon köttetnek ilyen megállapodások, addig Dániában és Spanyolországban virtuális jelentkező esetén egyenesen kötelezik a szerződéskötésre a hagyományos szolgáltatókat, Olaszországban pedig kifejezetten tiltják a virtuális szolgáltatást.
Hazánkban önkéntes alapon szerződhetnek a felek, elutasítás esetén pedig az NHH-hoz fordulhatnak a jelentkezők.

Gondoltál már arra ki fogja örökölni a vállalkozásod? Ezt sokan elrontják, komoly bukás lehet belőle
A családi vállalkozásokat érintő változások gyakran váratlanul következnek be.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


