Telefonos segítség a pályázatíráshoz

Pénzcentrum
2007. május 8. 11:00

A közelmúltban megtörtént a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség egyablakos telefonos ügyfél-tájékoztatási rendszerének kialakítása és tesztelése, májustól új rendszerben fogadják az érdeklődők hívásait.

Az új működési modell szerint a Contact Center munkatársai segítséget nyújtanak a potenciális pályázóknak a megfelelő támogatási konstrukció kiválasztásában, a pályázati feltételek értelmezésében, a kitöltő programok használatában. Tájékoztatják az érdeklődőket arról, hol találhatják meg az őket érdeklő pályázati dokumentációt, jogosultak-e támogatásra az adott konstrukcióban. A lehetséges projekt gazdák megtudhatják: milyen dokumentumokat kell csatolniuk ahhoz, hogy pályázatuk megfeleljen az érvényességi kritériumoknak, informálódhatnak a támogatás terhére elszámolható költségeik köréről.

Ezen kívül egy speciális funkciónak köszönhetően közvetlenül is kapcsolatba tudnak lépni a pályázatukat kezelő illetékes közreműködő szervezetekkel. Így ugyanazon szám felhívásával a tender menetéhez igazodva kaphatnak projektszintű tanácsadást, valamint lefolytathatnak a támogatást elnyert projekt megvalósításához kapcsolódó egyeztetéseket.

Ezen túlmenően automata tájékoztató nyújt általános információkat az éppen futó, aktuális pályázati lehetőségek teljes spektrumáról.

Három példa a rendszer működésére:
· GOP pályázatok: 06-40-638-638 1-es menü 1-es gomb,
· MAG Zrt.: 06-40/638-638: 2-es menü 1-es gomb,
· ESZA Kht: 06-40/638-638 2-es menü 2-es gomb.

JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

A rendszer gyakorlatilag megegyezik a szolgáltató szektorban is használatos telefonos ügyfélszolgálatok menürendszerével, azaz az ügyintéző munkavégzésének helyétől függetlenül az ország egész területéről ugyanazon telefonszámon érhető el. A fogadott hívások a pályázók érdekeit szem előtt tartva rögzítésre kerülnek.

Ezzel megvalósult a teljesen egységes telefonos tájékoztatás, azaz egyetlen telefonszám ismeretében minden információ és közreműködő közvetlenül elérhető. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség értékelése szerint jelentős lépés történt a gyors, hatékony, egy bemenetű információs rendszer működtetése felé. A pályázóknak valóban csak egy ablakon kell benézniük ahhoz, hogy az összes releváns információt láthassák és elérhessék.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 28. vasárnap
Kamilla
52. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?