15 °C Budapest

Telefonos segítség a pályázatíráshoz

Pénzcentrum
2007. május 8. 11:00

A közelmúltban megtörtént a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség egyablakos telefonos ügyfél-tájékoztatási rendszerének kialakítása és tesztelése, májustól új rendszerben fogadják az érdeklődők hívásait.

Az új működési modell szerint a Contact Center munkatársai segítséget nyújtanak a potenciális pályázóknak a megfelelő támogatási konstrukció kiválasztásában, a pályázati feltételek értelmezésében, a kitöltő programok használatában. Tájékoztatják az érdeklődőket arról, hol találhatják meg az őket érdeklő pályázati dokumentációt, jogosultak-e támogatásra az adott konstrukcióban. A lehetséges projekt gazdák megtudhatják: milyen dokumentumokat kell csatolniuk ahhoz, hogy pályázatuk megfeleljen az érvényességi kritériumoknak, informálódhatnak a támogatás terhére elszámolható költségeik köréről.

Ezen kívül egy speciális funkciónak köszönhetően közvetlenül is kapcsolatba tudnak lépni a pályázatukat kezelő illetékes közreműködő szervezetekkel. Így ugyanazon szám felhívásával a tender menetéhez igazodva kaphatnak projektszintű tanácsadást, valamint lefolytathatnak a támogatást elnyert projekt megvalósításához kapcsolódó egyeztetéseket.

Ezen túlmenően automata tájékoztató nyújt általános információkat az éppen futó, aktuális pályázati lehetőségek teljes spektrumáról.

Három példa a rendszer működésére:
· GOP pályázatok: 06-40-638-638 1-es menü 1-es gomb,
· MAG Zrt.: 06-40/638-638: 2-es menü 1-es gomb,
· ESZA Kht: 06-40/638-638 2-es menü 2-es gomb.

TÍZEZREKET SPÓROLHATSZ BANKVÁLTÁSSAL!

A bankszámla mindennapi életünk része. A munkabér, nyugdíj, ösztöndíj jellemzően bankszámlára érkezik. Segítségével kényelmesen intézhetjük a pénzügyeinket, akár otthonról is. Ahhoz azonban, hogy bankszámlád valóban azt nyújtsa, amire szükséged van, körültekintően kell választanod. Mielőtt kiválasztanád bankszámládat, nézz szét a Pénzcentrum megújult bankszámla kereső kalkulátorában! Állítsd be a személyes preferenciáidat, és versenyeztesd a pénzügyi szolgáltatókat, hiszen a megalapozott döntés a Te érdeked! Egy testre szabott bankszámlával a költségeken is rengeteget spórolhatsz! (x)

A rendszer gyakorlatilag megegyezik a szolgáltató szektorban is használatos telefonos ügyfélszolgálatok menürendszerével, azaz az ügyintéző munkavégzésének helyétől függetlenül az ország egész területéről ugyanazon telefonszámon érhető el. A fogadott hívások a pályázók érdekeit szem előtt tartva rögzítésre kerülnek.

Ezzel megvalósult a teljesen egységes telefonos tájékoztatás, azaz egyetlen telefonszám ismeretében minden információ és közreműködő közvetlenül elérhető. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség értékelése szerint jelentős lépés történt a gyors, hatékony, egy bemenetű információs rendszer működtetése felé. A pályázóknak valóban csak egy ablakon kell benézniük ahhoz, hogy az összes releváns információt láthassák és elérhessék.

Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
HR Revolution 2021
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Hogyan tovább?
EZT OLVASTAD MÁR?