Egyre több kis cég tűnik el a rendezvényszervező cégek megrendelői közül az év végén, a nagyszabású karácsonyi partikat ugyanis szinte már csak a pénzes nagyvállalatok tartják meg változatlan pompával - írja a Népszabadság.
Az 53%-os repiadó miatt egyértelmű a visszaesés a karácsony környéki forgalomban is, valakinek azonban létszükséglet, hogy fényes partit adjon. Ez utóbbi körbe tartoznak a hotelek, a nagykereskedők és az utazási irodák is, akik kénytelenek kedveskedni partnereiknek a későbbi megrendelések biztosítása érdekében.
A legmenőbb választások közé tartozik mostanság a tárlatvezetéssel egybekötött Van Gogh-kiállítás. Az idei trend egyébként az időkorlátos fogyasztás, egyre több megrendelő igyekszik ugyanis az étel és az ital árán spórolni, így a tavaly még elterjedt korlátlan fogyasztás már a múlté.
A rendezvényszervezők tapasztalatai szerint a céges fogadások révén 15-30%-kal ugrik meg az év végi forgalom.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


