A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Az újranyitás egyik legfőbb kérdése az, hogy idén megtartják-e a fesztiválokat BudapestenHamarosan kinyitnak a szállodák és gyógyfürdők, sokak számára azonban a nyári fesztiválok megrendezése az egyik legfőbb kérdés. A hazai turisztikai szektor képviselői online konferencián ismertették a következő hónapok terveit.
Hamarosan ismét megtelhetnek a Széchenyi fürdő medencéi, és az újranyitás következő lépéseként újra fogadhatnak vendégeket a gyógyfürdők és a szállodák is, hangzott el az ATV műsorában. A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke azt reméli, hogy a következő időszakban a határok is megnyílhatnak. Flesch Tamás azt mondja, „nagyon jó lenne, hogyha kétoldalú kapcsolatok keretében legalább a környező országokból lehetne nyáron autóval jönni, ez tavaly nyáron is egy olyan 20-25%-os foglaltságot Budapesten is eredményezett, ami hát valahol a nulla köré ki lehet focizni az eredményeket, bár nem ez a megoldás.”
A Magyar Utazási Irodák Szövetségének elnöke úgy látja, az utazókban felértékelődött a biztonság igénye. Molnár Judit úgy fogalmaz:
most a pandémia időszakában amikor az egészségügyi rendelkezések, az adminisztratív rendelkezések folyamatosan változtak és nem csak az utazás előtt , hanem az utas külföldön van, és közben is változik valami, egyértelműen látszik az, hogy sokan visszajönnek és én személy szerint is azt el tudom mondani, hogy olyan utasokkal találkoztam, akikkel az elmúlt tíz évben nem.
Az újranyitással kapcsolatban az egyik legfőbb kérdés az, hogy idén megtartják-e a fesztiválokat a fővárosban. Kádár Tamás fesztiválszervező szerint „lesznek fesztiválok, idén, ez nem is kérdés, hogy egész Európában a nyár végén már valószínűleg a fesztiválok is megrendezésre kerülhetnek. A tegnapi kormányrendeletben egyelőre nem szerepelnek a zenés-táncos rendezvényekre vonatkozó szabályok, úgyhogy az olyan nagy rendezvények, mint a Sziget, az továbbra is egy kérdőjel.”
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Egy friss belföldi kutatás szerint a mozik és színházak után a legtöbben a fürdőket választják kikapcsolódásra. Szűts Ildikó, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vezérigazgatója elmondta, több lépcsőben indítják újra a fürdőket. Az első ütemben többek között a Széchenyi és a Gellért fürdőt nyitják meg a vendégek előtt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








