Elkészült a Tisza kulináris térképe. Az összesítésen a legjobb halászcsárdák és étteremek mellett megtalálhatóak a legkiválóbb halsütödék, valamint cukrászdák is. A legjobb tiszai vendéglátóhelyek közé többnyire szegedi, illetve szolnoki címek kerültek be, de akadnak említésre méltó helyek még szerte a tájegységen.
Egyre többen töltik szabadságukat belföldön - a GfK felmérése szerint idén a magyarok többsége nem hagyja el az országhatárt még a nyári szabadságolások alatt sem. A költések mértéke ugyanakkor nem mutat jelentős csökkenést, a családok nagyjából ugyanannyit szánnak a hazai pihenésre, mint tették azt korábban külföldi vendégeskedésük alkalmával. Éppen ezért egyre nagyobb igény van a minőségi szolgáltatást nyújtó turisztikai célpontokra.
Mindemellett a nemzetközi és a hazai tapasztalatok is azt mutatják, hogy egyre inkább fellendülőben van a gasztroturizmus. Magyarországon is egyre többen keresik a kiváló minőség alapanyagokból készített hagyományos, vagy éppen modern falatokat. Éppen ezért a legjobb balatoni vendéglátóhelyekhez hasonlóan a legkiválóbb tiszai fogadókat is egy csokorba szedte a Magyar Konyha. Az ország keleti részén ugyanis a legvonzóbb turisztikai célpontok többnyire a Tiszához köthetőek. Ezek tehát a legjobb vendéglátóhelyek a Tiszánál 2012-ben.

Ugyanakkor fontos kiemelni, hogy a listákban szereplő vendéglátóhelyek természetesen szubjektív véleményt tükröznek. Többnyire egy este hangulatát adják csupán vissza, és magukban hordozhatják egy-egy ember pillanatnyi botlásait is. A feltörekvő vendéglők viszont nem pusztán jó helyek, hanem üzleti értelemben is fenntartható vállalkozások, még akkor is, ha olykor szakmailag vagy üzletileg egyelőre csak az útkeresésnél járnak. S azt se felejtsük el, mielőtt véleményünknek hangot adnánk, ízlések és pofonok. Egy azonban biztos, ha lassan is, de jó irányba haladunk. Ma már nem számít kuriózumnak, ha igazán kitűnő ételekbe, s kiszolgálásba botlunk. Bár az is igaz, hogy továbbra is tarttják magukat a Balatonról már jól ismert, úgynevezett "becsali" csárdák.
Amennyiben Te is tudsz értékelhető vendéglátóegységet a Tisza környékén - legyen az egy jó halászcsárda, étterem, egy halbüfé, vagy akár egy cukrászda -, írd meg a penzcentrum@penzcentrum.hu e-mail címre.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








