Egységes ár-, jegy-, és bérletrendszer lehet Budapesten, a megyei jogú városokban, valamint az elővárosokban jövőre, a Népszava értesülése szerint.
A lap szerdai számában ismerteti a birtokába került, a nemzeti fejlesztési tárca által összeállított, ám a kabinet által még nem tárgyalt személyszállítási törvény koncepcióját.
Eszerint továbbra is évi 350-400 milliárd forintot fordítana az állam a közösségi közlekedési rendszerre - a MÁV-ra, a Volánokra, a GYSEV-re és az önkormányzati közlekedési szolgáltatókra -, de az eddiginél hatékonyabban. Ez a célja az egységes személyszállítási törvény koncepciójának, amely a lap szerint az ígérthez képest egyéves csúszással kerülhet szeptemberben az Országgyűlés elé.
A Népszava a "lehetséges újdonságok" között említi, hogy a meglévő utazási kedvezményeket elvonhatják, a munkába járás költsége (legfeljebb 86 százalékig) a munkáltatót terheli, a 6 éven aluliak ingyenesen utazhatnak, de ezt nem téríti meg az állam, vagy hogy rendkívüli gazdasági indokkal évente többször is lehet viteldíjemelés. Díjcsökkenést hozhat azonban, hogy a közösségi közlekedés olcsóbb kell legyen az egyéninél.Rögzítenék a sztrájk idején még elégséges közszolgáltatás mértékét; ez a BKV-nál 66 százalékos lenne.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








