Osztrák fiatalokat csábítanak a Szigetre, a Balaton Soundra, a VOLT-ra

2011. június 7. 20:02

A Magyar Turizmus Zrt. és a Sziget Kft. összefogásában, Ausztriában idén is összehangolt kampány indult annak érdekében, hogy minél több osztrák fiatal látogasson el a hazai könnyűzenei fesztiválokra, ehhez kapcsolódóan pedig hazánkba szervezzék idei nyaralásukat is.

Június 17. és 26. között a bécsi Strandbar Herrmann területén "Hungary Beach" név alatt működő rendezvénysorozat 10 napján keresztül közel 15-20 ezer célcsoportba tartozó osztrák fiatal találkozhat a VOLT Fesztiválra szóló közvetlen invitációval, amelyet az MT Zrt. mellett DJ-k és fellépő együttesek is népszerűsítenek. A bécsi strandbár homokos fövenyén a fiataloknak és családosoknak szóló programok mellett flatscreen kivetítőkön a VOLT Fesztivál promóciós filmje és egyéb kedvcsináló turisztikai programajánlók is folyamatosan vetítésre kerülnek - tájékoztatta lapunkat a Magyar Turizmus Zrt.

A soros magyar EU elnökség impozáns bécsi zárórendezvényén, a központi Michaeler Platzon magvalósuló köztéri galérián keresztül bemutatásra kerülő 18 Magyarország impresszió közül az egyiket kifejezetten a Szigetnek szentelték. A szabadtéri kiállítás egész júniusban látható Bécs szívében, így minimum 3 millió látogatókontaktus valószínűsíthető.

Az MT Zrt. marketingterve idén kiemelt helyen említi azt a célkitűzést, hogy Ausztriában a fiatalabb korosztály körében is erőteljes promóciós támogatást kapjon Magyarország mint turisztikai desztináció. Erre kitűnő lehetőséget adnak az olyan könnyűzenei- és sportprogramok, mint például a nyári könnyűzenei fesztiválok, pl.:VOLT, Balaton Sound, Bikefest, Sziget, stb. A könnyűzenei programok promóciója egyben országmarketing is, amely a fiatalos, "trendi életérzést" közvetíti külföldön hazánkról.


Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. május 16. 20:31
Árfolyamok!
A legfontosabb magyar és nemzetközi részvény és devizaárfolyamok ÉLŐBEN!
Most nem