Megfordult a korábbi csökkenési trend, júliusban 4359 személyautót és 855 kishaszon járművet helyeztek forgalomba, ami 19%-os, illetve 49%-os növekedést jelent 2009 azonos időszakához viszonyítva - közölte a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE).
A Datahouse júliusban közzétett adatai szerint 2010 első félévében 25 330 új személygépkocsit és kishaszon járművet értékesítettek, ami 45%-kal kevesebb az előző év azonos időszakinál. A pozitív júliusi adat ellenére a volumen továbbra is igen alacsony szinten maradt - figyelmeztet az MGE a közleményben.
2010 első hét hónapjának forgalomba helyezési adatai alapján személyautóból 25 897-et, kishaszon járműből 4653-at helyeztek forgalomba, ami 40%-kal, illetve 35%-kal kevesebb 2009 azonos időszakához képest - derül ki a Datahouse forrásából.
A kereslet továbbra is gyenge, erősödése az emberek létbiztonságának növekedésétől, gazdasági helyzetük konszolidációjától - ezzel hitelfelvételi és vásárlási kedvük visszatérésétől, és a gépjármű finanszírozás újraindulásától függ. A személyautók piacán továbbra is a céges, illetve flotta eladások dominálnak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








