A válság gyakorlatilag megfelezte a magyarországi bérautó-állományt. Még a legnagyobb nemzetközi cégek flottája is jelentősen szűkült, nem beszélve a kisebb-nagyobb független gépkocsikölcsönzők sokaságáró - írta a Világgazdaság.
A múlt évben olyan drámaian gyenge volt a forgalom, hogy a nyári szezonban a ferihegyi autókölcsönző irodákat a szokásosnál 25-30 százalékkal kevesebb ügyfél kereste fel. A remények ellenére az év utolsó negyedében tovább romlott a forgalom. Mindez azzal járt, hogy nem egy olyan vállalkozás akadt, amelynek több mint száz kocsiját vette vissza a finanszírozó pénzintézet, mert a kölcsönző nem tudta törleszteni adósságát.
Ezek a cégek a csőd felé menetelnek. De kerültek nagyok is bajba, a piacról eltűnt például az osztrák Denzel. A szakma korábban egy éven belül cserélte a flottát, ma már egyre több a két-három éves jármű.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








