Nem zárnak jó évet az idén az autókereskedések, és csalódniuk kell azoknak a kereskedőknek, akik a karácsonyi vásárlási láz fellendítő hatásában reménykedtek.
Nem rohamozták meg a szalonokat a karácsonyi szezonban az autóvásárlók. Még mindig az év végi utolsó két hónap a legerősebb az autóétkesítésben, ám míg korábban az egész éves forgalom 25-30%-át adták el ebben az időszakban, addig idén ez az arány csupán 20% - írja a Napi Gazdaság.
Az autómárkák közül az egyik legnagyobb visszaesés a Suzukinál várható, a márkánál a tavalyi decemberi eladásokhoz képest ebben a hónapban 60%-os zuhanást várnak. Az autógyártók és kereskedők a korábbiakhoz képest szerényebb akciókkal próbálják megfogni a vásárlókat. Az engedmények az alacsonyabb kategóriákban tipikusan félmillió és egymillió forint között alakulnak, de sláger kedvezmény a 0%-os thm is.
A Gépjármű-Márkakereskedők Országos Szövetségének (Gémosz) elnöke, Gablini Gábor szerint a nagy akciók ideje már elmúlt, ugyanis az olcsóbb készletek már elfogytak a kereskedésekből. Emellett a fogyasztók sem reagálnak úgy a nagyobb leárazásokra, mint tették korábban, a keresletet a kivárás jellemzi. A most lezajló folyamat segíti a piac konszolidációját - tette hozzá a Gémosz elnöke.
Brutál áremeléssel robban a szezon a Balatonnál: 28 százalékkal is drágább lehet a nyaralás 2024-ben
Tavalyhoz képest átlagosan 10 százalékkal emelkedtek a szállásárak a Balatonnál. A szállástípusok közül leginkább a panziók drágultak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Itt meghallgathatja Orbán Viktor CPAC-en elmondott beszédét
- Nehezen elérhetőek a háziorvosok
- A magyar háztartások közel egyharmadában még mindig fával fűtenek
- Piros lapot kapott Kerkez Milos, csapata fellebbez a döntés ellen
- Szijjártó Péter: ez történelmi esemény
- Moszkva atomháborúval fenyegette meg Varsót