1934-ben ezen a napon írta alá a népautó fejlesztéséről és megépítéséről szóló szerződést Ferdinand Porsche és a Német Birodalmi Autóipari Szövetség. Az autó sorozatgyártása csak a második világháború utáni időszakban valósult meg, a harmincas években csak a prototípus készült el.
A Volkswagen gyár története évtizedeken át összefonódott az azóta szimbólummá vált VW Bogárral. A német Porsche Múzeum egy különleges kiállítással tiszteleg az évforduló előtt, ami a mai naptól egészen július végéig látogatható.

A kiállításon többek között ritka modellekkel, fotókkal és egyéb relikviákkal találkozhatnak az érdeklődők. A legkülönlegesebb darab a Bogár (akkor még VW38-asnak hívták) harmincas években készült prototípusa, valamint egy szintén korabeli Porsche személygépkocsi.
A legendás kisautó külalakja alig változott az idők során, a gyártás 64 éve alatt 21,5 millió példány talált gazdára, a gyártást csak hat évvel ezelőtt állították le végleg.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








