A Fővárosi Kormányhivatal átfogó ellenőrzést indított a csomagküldő szolgálatok ügyfélszolgálatainak működésével kapcsolatban a megnövekedett fogyasztói panaszok miatt.
Már kétmillió felhasználó használja a Digitális Állampolgár (DÁP) mobilalkalmazást, amely most új, online szelfis azonosítási móddal bővült, megkönnyítve a regisztrációt iOS és Android készülékeken - írja a 24.hu.
Már kétmilliónál is több állampolgár készülékén található meg a Digitális Állampolgár (DÁP) mobilalkalmazás, melynek szolgáltatásai folyamatosan bővülnek – olvasható a fejlesztésért felelős IdomSoft Zrt. közleményében.
Az induló funkciók mellett már mindenki számára elérhető a digitális aláírás és a hiteles adatmegosztás, valamint megérkezett az új online, szelfis azonosítási mód, amely még egyszerűbbé teszi a regisztrációt.
A lehetőség fokozatosan válik elérhetővé először az iOS, majd az Android operációs rendszerű készülékeken. Ezzel a felhasználók az okmányuk lefotózásával és egy magukról készített képpel regisztrálhatnak az alkalmazásba. Az IdomSoft Zrt. tájékoztatása szerint ez az azonosítási mód megfelel a legszigorúbb biztonsági feltételeknek, amely során a személyes megjelenéssel egyenértékű azonosítási folyamatot a háttérben állami ügyintézők hagyják jóvá, vagy utasítják el.
A közlemény szerint ezzel a megoldással még könnyebb lesz a digitális állampolgárrá válás azoknak, akik nem tudnak vagy nem akarnak kormányablakba menni, esetleg régebbi személyazonosító igazolvánnyal vagy útlevéllel rendelkeznek, de új telefon vásárlásakor is egyszerűbb így elvégezni a regisztrációt.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Digitális Állampolgár mobilalkalmazás a következő időszakban további szolgáltatásokkal bővül. Rövidesen a használt gépjármű-adásvétel teljes folyamata elintézhetővé válik az app segítségével, érkezik a digitális TB- és jövedelemigazolás, emellett a felhasználók a jövőben értesítést kaphatnak okmányaik lejáratáról is.
A Digitális Állampolgárság Programhoz folyamatosan csatlakoznak a piaci szereplők is: a bankok, közmű- és egyéb szolgáltatók internetes felületeire is bejelentkezhetünk majd az alkalmazással, és a digitális aláírással is hitelesíthetjük a dokumentumainkat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








