A klímaváltozás hatásai már nem fordíthatók vissza emberi beavatkozással Magyarországon, különösen a Duna-Tisza közén tapasztalható vízhiány esetében - figyelmeztet egy professzor.
Szeles idővel indul október első hete: egyes helyeken akár 70 km/órát is elérheti, miközben elszórtan záporok alakulhatnak ki. A hét második felében azonban megérkezik a jó idő – számolt be az időkép.hu.
A hét első két napján erős, 70 km/órás szélre számíthatunk, miközben elszórtan kisebb záporok is kialakulhatnak. Holnap északkeleten néhol zivatarra is számíthatunk. Szerdától azonban egy anticiklon fog fölénk húzódni, így egyre melegebb lesz és beköszönt a vénasszonyok nyara.
A hajnalok továbbra is hűvösek maradnak, így a mélyebben fekvő tájakon 5 fok alá is csökkenhet a hőmérséklet, de a jellemző inkább 6 és 11 fok közötti érték lesz, reggel pedig előfordulhatnak még pára- és ködfoltok is. Ezek a délelőtti órákban gyorsan feloszlanak, és a hét végéig száraz, napos időre számíthatunk majd.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








