Az 1762-ben elkészült késő barokk remekmű, amely Oceanust, a vizek istenét ábrázolja.
Lassan indul a VOLT 2022-ben: ennyibe kerül lejutni a vonattal, kocsival, fesztiválbusszal
A hónap végén indul a fesztiválszezon a VOLT-tal, sokan várják már, hogy a pandémia két éve után bulizhassanak a koncerteken. Aki a Szigetre vagy a Balaton Soundra megy, annak könnyű dolga van, hiszen rengeteg vonat és busz megy a fővárosba és a Balatonra. Mi a helyzet viszont Sopronnal? Összegyűjtöttük, hogy érdemes a VOLT-ra menni.
Mindjárt kezdődik a fesztiválszezon, már nagyon sokan várják, hogy a koronavírus miatti kétéves kényszerszünet után végre egy jót bulizhassanak, és élőben láthassák a kedvenc előadóikat. Aki a Szigetre vagy a Balaton Soundra menne, annak könnyű dolga van, hiszen a fővárosba és a Balaton felé is nagyon gyakran járnak a vonatok. De mi a helyzet Sopronnal? Hogyan juthatunk le a legolcsóbban és a leggyorsabban a VOLT-fesztiválra?
Aki a vonatot választja, annak majdnem 5 ezer, egészen pontosan 4 735 forintot kell fizetnie a teljes árú jegyért, az út pedig 2 óra 15 perc. A diákigazolvánnyal rendelkezőknek viszont csak 2 600 forintba kerül ugyanez az út. Érdemes megemlíteni, hogy vonatra az online megvett jegy olcsóbb, azon lehet a legtöbb kedvezményt elérni.
Akik nem akarnak vonatozni, azok szétnézhetnek a telekocsik között is, itt ugyanis már 3000 forintért lehet utazni egy irányba. Akik ezt a megoldást választanák, azoknak érdemes időben foglalni, ugyanis a fesztivál idején biztos sokan mennek Budapestről Sopronba. Természetesen Sopron busszal is megközelíthető, de fesztiválra menet, illetve jövet talán nem a legjobb utazási forma. Akik hosszabb időre mennek, és van sofőrjük, azok természetesen saját autóval is mehetnek, itt nagyjából ha 9 literes átlagfogyasztással számolunk 100 km-ne, akkor az oda-vissza út kb. 17-18 ezer forint benzinből jöhet ki.
A VOLT-ra egyébként a fesztivál saját transzferbuszokat is tart, amik Budapestről a Népligetből indulnak. Egy ilyen transzfernek az ára 9 990 forint, és napjába kétszer fognak indulni a járatok, de csak akkor ha legalább 35 fő jelentkezik transzferre.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








