Kritériumokat elérő (nagy területen tartósan sűrű) köd elsősorban a Dunántúlon valószínű, ide adtak ki figyelmeztetést.
Kiderült: ennyit keres egyetlen haknival Kis Grófo, Bódi Guszti, Bangó Margit, Nótár Mary
Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a mulatós zene az utóbbi években, olyannyira, hogy a műfaj legnépszerűbb magyarországi zenészei egy hétvége alatt akár milliókat is zsebre vághatnak. Persze ahhoz, hogy ekkora gázsit vigyenek haza, sokaknak 10 haknit is be kell vállalnia két nap leforgása alatt.
Rendíthetetlenül a népszerűsége a mulatós zenének, így nem csoda, hogy egy-egy lakodalmas zenét játszó előadó 3-4 millió forintot is hazavihet egyetlen hétvége alatt. Igaz, ehhez sokaknak akár 10 koncertet is bele kell sűrítenie két napba, ami legtöbbször mindössze egy péntek estét és egy szombatot jelöl, írta meg a Blikk.
A gázsilista alapján a mulatós zene sztárjai közül a 3+2 zenekar, akik több mint 1 millió forintot kérnek el egy 90 perces koncertért, de Kis Grófot vagy Bangó Margitot se sokkal olcsóbb felkérni, hogy zenéljen nekünk a születésnapi kertipartinkon. A lenti listából kiderül, hogy a sztárok mennyit is kérnek el egy-egy koncertért, amire még rájön az esetleges útiköltség is:
- 3 + 2 (90 perc): 1.265.000 Ft
- Bódi Guszti és Bódi Margó (40 perc): 506.000 Ft
- Bangó Margit (45 perc): 518.000 Ft
- Kis Grófo (35 perc): 403.000 Ft
- Kaczor Feri (40 perc): 414.000 Ft 0 Ft
- Dupla KáVé és Köteles Cindy (40 perc): 403.000 Ft
- Nótár Mary (40 perc): 403.000 Ft
- Fásy Mulató – Meterhármas (90 perc): 794.000 Ft
- Jolly (40 perc): 362.000 Ft
- Balázs Pali (40 perc): 346.000 Ft
- Váradi‐Botos Café (45 perc): 346.000 Ft
- A Jó Laci Betyár (50 perc): 346.000 Ft
MTI Fotó: Nyikos Péter
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








