Carlos Alcaraz váratlan bejelentéssel sokkolta a teniszvilágot: a hatszoros Grand Slam-győztes spanyol játékos és edzője, Juan Carlos Ferrero útjai különváltak.
Szon Heung-min lett az MLS második legjobban fizetett játékosa 11,2 millió dolláros éves összkompenzációval, csak Lionel Messi előzi meg a fizetési rangsorban - jelentette a The Guardian.
A Los Angeles FC csatára, Son Heung-min vezeti az amerikai labdarúgó-bajnokság (MLS) nyári igazolásainak fizetési listáját 10,4 millió dolláros éves alapfizetéssel és 11,2 millió dolláros teljes kompenzációval. Ezzel a dél-koreai támadó a liga második legjobban kereső játékosa lett az Inter Miami sztárja, Lionel Messi mögött.
Son augusztusban csatlakozott a Los Angeles FC-hez, miután több mint egy évtizedet töltött a Tottenham csapatánál. Az MLS alapszakaszában eddig 10 mérkőzésen 9 gólt szerzett.
Messi 12 millió dolláros éves alapfizetést kap, teljes kompenzációja pedig eléri a 20,4 millió dollárt az Inter Miaminál. Ezek az összegek az argentin klasszis eredeti, 2025-ig szóló szerződéséből származó bevételeit fedik le, beleértve a marketing bónuszokat és ügynöki díjakat is, de nem tartalmazzák az esetleges további megállapodásokat vagy teljesítménybónuszokat. Az Inter Miami a múlt héten jelentette be, hogy Messi 2028-ig meghosszabbította szerződését.
A nyári átigazolási időszak további jelentős igazolásai között szerepel Hirving "Chucky" Lozano (San Diego, 6/7,6 millió dollár), Jonathan Bamba (Chicago, 5/5,6 millió dollár), Wilfried Zaha (Charlotte, 2,7/2,8 millió dollár), Thomas Müller (Vancouver, 1,3/1,4 millió dollár), Wessam Abou Ali (Columbus, 1,8/2,2 millió dollár) és Milan Iloski (Philadelphia, 500 ezer/552,5 ezer dollár).
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.














