A szálló por miatt az ország több pontján veszélyessé vált a levegő minősége ezekben a városokban.
A Hódmezővásárhelyi Rendőrkapitányság a lakosság segítségét kéri: Vásárhelyen egy férfi 140 ezer forint előleget kért, hogy egy ház előtti részt leaszfaltozza. Csakhogy a munkát nem végezte el, a pénzt viszont eltette.
A Hódmezővásárhelyi Rendőrkapitányság a lakosság segítségét kéri: Vásárhelyen egy férfi 140 ezer forint előleget kért, hogy egy ház előtti részt leaszfaltozza. Csakhogy a munkát nem végezte el, a pénzt viszont eltette.

A képen látható férfi 2018. május 11-én 15 és 17 óra között megegyezett a sértettel, hogy Vásárhelyen, a Könyves utcai háza előtti részt leaszfaltozza - írja honlapján a rendőrség.
A munkáért cserébe a gyanúsított 140 000 forint előleget kért, amit megkapott, de a munkát nem végezte el. A csalás áldozata a feltételezett elkövetőről a helyszínen fotót készített. A férfi 45-50 év körüli, körülbelül 170 centiméter magas, haja fekete, testalkata átlagos. A rendőrség kéri, hogy aki a képen látható férfit felismeri, tartózkodási helyével vagy a bűncselekmény elkövetésével kapcsolatban információval rendelkezik, jelentkezzen a Hódmezővásárhelyi Rendőrkapitányságon (6800 Hódmezővásárhely, Lázár u. 6-8.).
A névtelenség megőrzése mellett telefonon bejelentés tehető a Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság Tevékenység-irányítási Központjában a 06-62-562-400-as hívószámon vagy az ingyenesen hívható 06-80-555-111-es "Telefontanú" zöld számán, illetve a 107 vagy a 112 központi segélyhívó telefonszámok valamelyikén.
Így szúrhatod ki a csalókat
Manapság nem könnyű megfelelő szakembereket találni, ha valaki épp felújítaná a lakást vagy épp építkezik, annak főhet a feje.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
- mondta lapunknak korábban Koji László, Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének (ÉVOSZ) elnöke, aki azt is elmondta, mielőtt megbíznánk valakit az elvégzendő feladatokkal, érdemes rákérdezni a kamarai regisztrációs számra és leellenőrizni a Magyar Kereskedelmi és Iparkamaránál.
- mondta.
Címlapkép: Police.hu
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








