Mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki nyaralót vásárolna az egykori zánkai MÁV-üdülő területén épülő luxusvillaparkban.
Újabb robbanásszerű növekedésre lehet számítani az építőiparban az általános forgalmi adó csökkentése, illetve az adó-visszaigénylés miatt, de a kivitelezési oldalon komoly szakemberhiánnyal kell számolni, ami fékezőerőként hathat - írja a Magyar Idők.
A napilapnak nyilatkozó Vidor Győző, a Magyar Építőanyag és Építési Termék Szövetség (Méasz) elnöke azt mondta, az új intézkedések hatása csak 2017-től látszik majd igazán, mivel a beruházók nagy része egyelőre a megfelelő telek kiválasztásával, a terveztetéssel és az engedélyeztetéssel foglalkozik, az építkezések várhatóan csak a jövő év első felében ugranak meg látványosan.
Elmondása szerint a rendszerváltás óta hullámzó az építőipar teljesítménye, de most újabb robbanásszerű növekedés jöhet, amelyet a szakemberhiány hátráltathat.
A szervezet javaslatairól szólva azt mondta, kezdeményezték, hogy legalább tíz évig maradjon meg a csökkentett áfakulcs, és szeretnék elérni, hogy az áfa-visszaigénylés lehetőségét az energetikai felújításokra is terjesszék ki.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








