Az online vásárlások során gyakori a túlméretezett csomagolás használata, ami jelentős környezeti terhet jelent.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Czinege és Fiai Kft. tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a ThermoShield festékcsalád népszerűsítése során, ezért a hivatal bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást.
A vállalkozás 2011. január 1. és 2012. szeptember 28. között a ThermoShield festékcsalád népszerűsítése során azt állította, hogy a termék számos problémát megszüntet. Megállítható a penészedés, csökkenthetőek a fűtésköltségek, és az allergián is segít: csökkenti a házi por mennyiségét. A vállalkozás pontosan azokat a fogyasztókat akarta megszólítani, és így őket is vezette félre, akik az előbb említett problémákkal rendelkeznek.
A festékeket forgalmazó vállalkozás a vizsgálat során nem tudott az általuk reklámozott eredményeket igazoló bizonyítékokat bemutatni. Csupán azt tudták alátámasztani, hogy a ThermoShield termékek csökkentik a penész kialakulásának esélyét, de nem szüntetik meg azt. Ezenkívül azzal kapcsolatban is voltak adataik, hogy a termékek használata valamilyen szinten védelmet nyújt a környezeti hatásokkal szemben, és alkalmasak az energia-megtakarításra.
A GVH megállapította, hogy a Czinege és Fiai Kft. megtévesztette a fogyasztókat, ezért 1.750.000 Ft bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást. Súlyosbító tényező volt a bírságkiszabásnál, hogy majd' két éven keresztül futó kampánnyal nagyszámú fogyasztót értek el.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Orbán Viktor: idén lezárhatjuk a nyugati civilizáció egy dicstelen korszakát
- Szlovákia: a szamárköhögés nyugatot, a sárgaság keletet "választotta"
- Nem jár a budapesti 2-es metró egy szakaszon
- Újabb terelésekre kell figyelniük a ferihegyi reptérnél közlekedőknek
- Ledöbbentek a méhészek az idei tavaszon
- Veteránautós esemény jön Esztergomban