Kecskés Tibor, azaz Kefir luxuslakást vesz, befektet, tőzsdézik. A V-Tech egykori tagja ma már csak akkor foglalkozik a zenével, ha kedve van. Amikor nincs, mindenkit biztat, Thaiföldön megéri házat venni. Kecskés Tibor, azaz Kefir nemrégiben megmutatta thaiföldi lakását, a zenész elmondása szerint, az ingatlan jó vétel volt, hiszen ugyanannyiért vett luxuslakást külföldön, mint itthon egy lepukkantat. Forrás: ingatlan.net
"110 négyzetméteres új építésű luxuslakást vettem, ugyanannyiért megkaptam, mintha a IX. kerületben vettem volna egy ugyanekkora régi építésű csupasz lakást. Ha jól számoltuk, 5-7 év alatt térül vissza az ára. Egy éve fektettem be, és a lakás most lesz kész év végén, egy épülő projektbe szálltam bele. Az még itthon is jó üzlet, ha egy épülő projektbe szállsz be" - fejtegette a zenész.
Olcsó és alig van rizikó

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


