A BBC beszámolója szerint feleségével és négy gyermekével együtt űztek ki a szellemek az otthonából egy 32 éves Angliában élő üzletembert. Az alig egy éve 3,6 millió fontért (1,1 milliárd forintért) vásárolt kastély a volt lakók szerint is rendkívül impozáns kívülről, de ami az elmúlt hónapokban a falak között történt, az félelmet keltő és nincs rá ésszerű magyarázat.

Vajon mi zajlott a falak között?
A Nottingham megyei Clifton Hall városa a normann hódítók idején az angol történelemben jelentős szerepet játszott, de ennek vajmi kevés köze lehet a Rashid család megkísértéséhez, mert ez az épület évszázadokkal később épült.
A becslések szerint 25 millió fontos (7,5 milliárd forintos) vagyonnal rendelkező üzletember elmondta, hogy nem küzd fizetési problémákkal, de leállította a havi részletek törlesztését és a bank már vissza is vette az ingatlant. A Rashid család országszerte 26 lakóingatlannal és több idősek otthonával rendelkezik, valamint részt vesznek egy dubai hotel működtetésében is.

A tulajdonos itt még boldogan pózol!
Az 52 szobás kastélyban töltött 8 hónap volt a család életében a valaha megélt legborzasztóbb időszak. Titokzatos alakokat véltek felfedezni a folyosókon, melyeket megmagyarázhatatlan hangok, kopogás követett.
Akkor telt be a pohár, amikor egyik reggel az egyik gyermek ágyneműjén különös vérfoltokat találtak, de egyik kicsin sem volt semmilyen sérülés.
A házat megvizsgálta egy paranormális cselekményekre specializálódott csoport is, de ők sem találtak magyarázatot a hátborzongató eseményekre. A volt lakó még most is elszörnyülködik, amikor a történtekről kérdezik, szerinte a szellemek nagyon nem akarták megosztani velük az épületet. Ha korábban valaki szellemekről mesélt neki, akkor csak legyintett egyet és mosolygott az illetőn.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

Aztán különös dolgok történtek!
Mióta a saját és a családja bőrén érezhette, hogy milyen érzés a szellemek útjába kerülni megriad a gondolattól és a gyerekei is nehezen tudják csak feldolgozni a történteket.
A család elköltözött, a bank újra próbálja értékesíteni az ingatlant, de vajon ki mondja majd meg az érdeklődőknek, hogy a palotában szellemekkel is kell osztozniuk?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








