Elfogyott a szufla: nem jut pénz lakásfelújításra!

Pénzcentrum
2008. szeptember 19. 08:20

A barkácsáruházaknak sokkal intenzívebb marketing tevékenységet kell folytatni, mint egy évvel ezelőtt ahhoz, hogy az előzetesen kalkulált bevételi tervek megvalósuljanak. Tavasszal még élénk volt a kereslet az áruházak termékei iránt, de a lakosság fogyasztási kedve visszaesett és ez a barkácsszegmenst is érintette - írja a Napi Gazdaság.

A láncok még nem érezték a forgalom csökkenését, amikor az élelmiszer-kereskedelemben már tapasztalható volt a visszaesés, de mára ez az ágazat sem megy olyan olajozottan. A lakosság körében végzett néhány hónappal ezelőtti felmérés szerint az emberek a lakásfelújítást az elsők között említették a két éven belüli terveik között.

A nyár elmúltával a nyaralás és az iskolakezdés azonban úgy megterhelte a háztartások pénztárcáját, hogy a felújítási munkálatokat hátrébb sorolták a fontossági sorrendben. A láncok a kedvezőtlen statisztikák ellenére nem panaszkodnak, minden szolgáltató az előzetes határidőkön belül meg tudja valósítani a beruházásait.

NAPTÁR
Tovább
2021. május 14. péntek
Bonifác
19. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
HR Revolution 2021
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Hogyan tovább?
EZT OLVASTAD MÁR?