Sylvester Stallone "főhadiszállása" mellé két újabb ingatlant is vásárolt a Los Angeles melletti Thousand Oaks-ban, az egyikhez potom 150 méteres tópart is tartozik. Lake Sherwood egyébként több hírességnek is otthont ad, különösen a sportért rajongóknak.
Az egykori neves baseball játékos, Lenny Dykstra is nemrég költözött a környékre, 24,5 millió dollárért.
Valószínűleg a környék nyugalma vonzza a kifáradt celebeket, hiszen ki tudna pihentetőbb programot elképzelni a horgászatnál és csónakázásnál, amihez az itt található tavak kitűnő lehetőséget jelentenek.
Stallone pedig már elmúlt 62 éves, és egészségi állapota sem emlékeztet már az egykor Rocky Balboára, vagy John Rambora.
Néhányan azonban most készülnek elhagyni az idilli környéket. A Cincinnati Bengalsban játszó Carson Palmer például közel 3 millió dollárét próbál most túladni óceánra néző, több mint 400 négyzetméteres ingatlanán.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








