A turisztikai és a lakásberuházásoknak köszönhetően megélénkült a lakáspiac a Velencei-tó környékén. A forgalmazók szerint az érdeklődők többségét a nyugdíjasok, vagy a nyugdíj előtt álló házaspárok, valamint a kisgyermekes családok adják - írja a Napi Gazdaság.
Az elmúlt évek pangása következtében már három éve nem emelkedtek az árak a tó körül, de a bőséges kínálat és az alacsony árak újra vonzóvá tették az itt található ingatlanokat. A külföldiek körében továbbra is alacsony az érdeklődés, sőt egyes holland és német tulajdonosok inkább szabadulnának a házaiktól.
Az árak széles skálán szóródnak, egy új építésű lakóparkban 12-25 millió forint között kínálnak lakásokat, az egy-két évtizeddel ezelőtt épített házakért 20-26 millió forintot kérnek. A telekárak a parcella méretétől függően 8,5-13 ezer forint körül alakulnak.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


