A 75 milliárd Ft beruházással épülő Budapest Gate gyorselemzést végzett arról, hogy a nők vagy a férfi ingatlanszakértők adnak e el több lakást. A gyorselemzést Jessica Miller, Amerika egyik legnagyobb ingatlanközvetítő cégének kereskedelmi igazgatója által írt könyv alapján végezték el.
Az elemzés rámutat arra, hogy a nők egy része kényelmetlenebbül érzi magát az szóban folytatott megbeszéléseken a férfiaknál. A kutatás szerint nők jelentős része számára nehezebb nemet mondani egy-egy tárgyaláskor, ám mindez nem jelenik meg az eladási statisztikákban. Nincs különösebb különbség a férfi és a női eladók eredményeiben.
Ugyanakkor a kutatásból az is kiderül, az ingatlaneladások kapcsán nemcsak a szakmai felkészültség a fontos, hanem az is, hogy megfelelően van e pszichológiailag felvértezve e az eladó vagy sem. A bizalmi viszony kialakítása általában abban segít, hogy az in gatlanközvetítő a sablonos szempontokon túlmenően rá is érezzen igényeinkre, preferenciáinkra. Ezek ismeretében — szakmai tapasztalatára is alapozva — sokkal nagyobb eséllyel tud azután optimális megoldást kínálni.
Nagyobb valószínűséggel tudja olyan szempontokra is felhívni a figyelmünket, amelyekkel magunktól nem számoltunk. A Budapest Gate gyorselemzése rávilágít arra is, hogy a férfiak gyorsabban vesztik el racionális képességeiket ingatlanvásárlás esetén, ha csinos nő az eladó. Jó példa erre az az újságcikk, amely az angol Amy Michaelsről tudósít. Az ex ingatlanközvetítő hölgy a lakásokat nézegető férfiakat rendszeresen meglepte egy olyan ajánlattal, amit nem tudtak elutasítani. A 33 éves Amy először körbevezette őket a lakáson, majd a hálóban levetkőzött. Így közel 1ooo ingatlant kereső férfivel került kapcsolatba.
A férfiak és a nők lakásvásárlási szokásainak aspektusát vizsgálja a 10 milliárd Ft beruházással épülő Sasad Resort kutatása is. Ingatlanpiaci megfigyelések szerint a férfi dönti el, hogy mekkora az az összeg, melyet a család lakásvásárlásra tud fordítani. A nő végzi az adatgyűjtést, hirdetéseket figyel, összehasonlítja a szóba jöhető városrészek adottságait. Miután a lehetőségeket megbeszélte a család, az ingatlanirodába már együtt érkezik a pár. A férfi elsősorban racionálisan vásárol, kérdései műszaki, illetve technikai jellegűek: milyen a burkolat, a fűtés, rákérdez a rezsi várható alakulására.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Mint azt Dömötör Mónika marketingért felelős igazgató elmondta: A család női felét az érzelmek is nagyban befolyásolják, szubjektívebb kérdésekkel bombázza az értékesítőket. Gyakorlati dolgokra kérdez rá: milyen világos a lakás, mekkora a konyha, milyenek a beépített bútorok, a színek, a környék infrastruktúrája, van-e óvoda, orvos; olvasható a lakásvásárlási szokásainkat elemző gyorsjelentésben.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


