2008. március 4-én az ingatlan.com is átvehette az Európai e-Kiválóság Díjat (European Seal of e-Excellence), melyet az Európai Multimédia Fórum és társszervezetei 6 éve alapítottak.
A korábbi évekhez hasonlóan a díjakat idén is a hannoveri CeBIT-en osztották ki, ahol az ingatlan.com-ot Korbuly Krisztián vezérigazgató képviselte.
A nyílt nevezésű megmérettetés zsűrije a 39 díjazottat két szempont alapján választotta ki a több száz versenyzőből:
- egyrészt aszerint, hogy termékük vagy szolgáltatásuk mennyire innovatív, vagyis mennyire alapul egyedi ötleten;
- másrészt, hogy az ötletet mennyire sikerült helyi vagy akár nemzetközi szinten sikerre vinniük a gyakorlatban, vagyis a marketingjük mennyire tekinthető sikeresnek.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








