Két új márkát hoz be Magyarországra a Zara tulajdonosa, a spanyol Inditex. A cég már bérbe vette a Vörösmarty téren lévő Luxus Áruházat, ahol a felújítás befejeztével a Bershka és a Stradivarius márkákat árusítják majd - írja a Napi Gazdaság.
Az Inditex 2004-ben nyitotta meg első Zara-áruházát Magyarországon, azóza szinte minden vidéki nagyvárosban és bevásárlóközpontban megjelent. A most megjelenő Bershka fiatal nőket és férfiakat, míg a Stradivarius nőket céloz meg kínálatával.
Az Inditex, mely a világ 66 országában összesen 1,030 boltot üzemeltet a fent említett márkákon kívűl a Skhua, a Pull and Bear, a Massimo Dutti, az Oysho és a Zara Home márkákat is a portfóliójában tudhatja.

Újabb település korlátozza keményen a beköltözést: erkölcsit és rengeteg pénzt kérnek az új lakóktól
A Nógrád vármegyei Vizslás rendkívül szigorú feltételekhez köti az új lakók beköltözését.
-
Így kerül a magyar áru a hűtődbe: bejutottunk a Penny logisztikai központjába
A Pénzcentrum Veszprémben, a Penny Logisztikai Központjában követte végig, mi történik a magyar termékekkel, a raktárba kerüléstől az üzletekbe szállításig.
-
A jövőálló cég IT-stratégiája: mit néz a döntéshozó? (x)
Az informatikai döntések ma már üzleti döntések is.
-
Láthatatlan frontvonalak a légi közlekedésben (x)
A HungaroControl hősei, akik a háttérből óvják a repülés biztonságát


