Két új márkát hoz be Magyarországra a Zara tulajdonosa, a spanyol Inditex. A cég már bérbe vette a Vörösmarty téren lévő Luxus Áruházat, ahol a felújítás befejeztével a Bershka és a Stradivarius márkákat árusítják majd - írja a Napi Gazdaság.
Az Inditex 2004-ben nyitotta meg első Zara-áruházát Magyarországon, azóza szinte minden vidéki nagyvárosban és bevásárlóközpontban megjelent. A most megjelenő Bershka fiatal nőket és férfiakat, míg a Stradivarius nőket céloz meg kínálatával.
Az Inditex, mely a világ 66 országában összesen 1,030 boltot üzemeltet a fent említett márkákon kívűl a Skhua, a Pull and Bear, a Massimo Dutti, az Oysho és a Zara Home márkákat is a portfóliójában tudhatja.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


