Hogy hol találkozik a személyes haszon és a környezet védelme? Nehéz kérdés, bonyolult, sokrétű válasz, amelynek egyik félmondata biztosan a Greenhelpline.com, amely évi 50 ezer forintos megtakarítást ígér azok számára, aki a néhány kattintás segítségével a zöld megoldást választják.
A lehetőség azonban korlátozott: idén összesen 500 ezer brit háztartásnak adatik meg a lehetőség, hogy a 100 százalékig megújuló energiát választva, jelentős mértékben csökkenthesse villanyszámláját, miközben elmondhatja magáról, ő már tett valamit a környezet védelméért.
A Greenhelpline.com szolgáltatói néhány kattintás ellenében és felmondási díj nélkül ígérnek olyan mértékű energiaspórolást, mintha tévékészülékét 26 évre kikapcsolná a lelkes energia fogyasztó.
Az álomszerű megoldás hátterében az az elv áll, hogy a fogyasztó elméletben szívesen tenne a környezetének megóvásáért, de gyakorlatban csak akkor cselekszik, ha ez belefér megszokott életformájába.
A megújuló energiaforrások felhasználása, és a szélmalmokkal teli mezők Nyugat-Európában már megszokott látványnak számítanak, így könnyen előfordulhat, hogy a konstrukció is terjedésnek indul majd. Azt azonban, hogy hazánkban mennyi ideig kell még várni a környezettudatosságra nevelő kezdeményezésekre, és a villanyszámla csökkentő lehetőségekre, nehéz lenne megbecsülni.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Új gomb jön a Gmailben, sokat segít majd
- Van, ahol már pénzért lehet feljelenteni a tilosban parkolókat
- Ezen a sofőrön a szakértők is csak csodálkozni tudtak - videó
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre