Hogy hol találkozik a személyes haszon és a környezet védelme? Nehéz kérdés, bonyolult, sokrétű válasz, amelynek egyik félmondata biztosan a Greenhelpline.com, amely évi 50 ezer forintos megtakarítást ígér azok számára, aki a néhány kattintás segítségével a zöld megoldást választják.
A lehetőség azonban korlátozott: idén összesen 500 ezer brit háztartásnak adatik meg a lehetőség, hogy a 100 százalékig megújuló energiát választva, jelentős mértékben csökkenthesse villanyszámláját, miközben elmondhatja magáról, ő már tett valamit a környezet védelméért.
A Greenhelpline.com szolgáltatói néhány kattintás ellenében és felmondási díj nélkül ígérnek olyan mértékű energiaspórolást, mintha tévékészülékét 26 évre kikapcsolná a lelkes energia fogyasztó.
Az álomszerű megoldás hátterében az az elv áll, hogy a fogyasztó elméletben szívesen tenne a környezetének megóvásáért, de gyakorlatban csak akkor cselekszik, ha ez belefér megszokott életformájába.
A megújuló energiaforrások felhasználása, és a szélmalmokkal teli mezők Nyugat-Európában már megszokott látványnak számítanak, így könnyen előfordulhat, hogy a konstrukció is terjedésnek indul majd. Azt azonban, hogy hazánkban mennyi ideig kell még várni a környezettudatosságra nevelő kezdeményezésekre, és a villanyszámla csökkentő lehetőségekre, nehéz lenne megbecsülni.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








