A pesszimista előrejelzések szerint az amerikai ingatlanpiacon felhalmozódott egymillió eladásra szánt lakás és az olajárának, illetve a jelzáloghitel-kamat csökkenésének befejeződése újabb visszaeséshez, így árcsökkenéshez vezethet a stabilizálódó piacon.
A Merrill Lynch elemzője szerint az erősen megnövekedett kínálat és a megtakarítások szűkössége további gondokat okozhat a piacon, amelyen az elmúlt 50 évben nem volt ilyen magas az eladásra váró lakások aránya.
Az elemző szerint nem ad okot a túlzott reménykedésre az sem, hogy a decemberi eladások, véleménye szerint csupán a szokatlanul meleg időjárás miatt, 4,9 százalékkal növekedtek, bár ez a szezonális adatokat tekintve utoljára 2004-ben volt ilyen magas.
Az elemző által felsorolt figyelmeztető jelek ellenére a FED a múlt héten úgy döntött, hogy nem csökkenti tovább az irányadó rátát, mert a stabilizáció megkezdődésének jeleit látja az amerikai piacon.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








